.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کردان مسافر جدید پاستور
علي کردان پس از بازگشت از سفر حج جايگزين اميرمنصور برقعي در معاونت برنامه‌‏ريزي و نظارت راهبردي ريس جمهور مي‌‏شود

علي کردان جايگزين اميرمنصور برقعي در معاونت برنامه‌‏ريزي و نظارت راهبردي ريس جمهور مي‌‏شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از بازتاب آنلاین ،يک مقام آگاه در دولت با تأييد اين خبر اعلام کرد: اين تصميم به دنبال بيماري اميرمنصور برقعي از سوي رييس جمهور اخذ شده است.

شهريورماه سال جاري و به دنبال انتشار خبر بيماري اميرمنصور برقعي، معاون برنامه‌‏ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهور موضوع کناره‌‏گيري وي از معاونت برنامه‌‏ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهور مطرح شد، اما با وجودي که مقرر شده بود تا مرتضي تمدن، مشاور اقتصادي رييس جمهور جانشين وي شود، برقعي در گفت‌‏وگويي اعلام کرد که بيماري قلبي وي با عمل آنژيوگرافي بهبود يافته است و وي کماکان به کارخود به عنوان معاون رييس جمهور ادامه خواهد داد.

گزارش‌‏هاي رسيده حاکي است که پس از استيضاح علي کردان، وزير سابق کشور و ادامه بيماري اميرمنصور برقعي در آستانه تدوين لايحه بودجه سال 88، به زودي علي کردان به عنوان معاون رييس جمهور منصوب خواهد شد. اين درحالي است که دولت در ارائه لايحه بودجه به مجلس نيز تأخير دارد.
کردان در شرايطي سکان سازمان مديريت و برنامه‌‏ريزي سابق که اينک معاونت برنامه‌‏ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهور نام گرفته را برعهده مي‌‏گيرد که بهاي نفت امروز به زير 40 دلار (حدود 32 دلار براي نفت ايران) سقوط کرده است. از آنجا که بيش از 70 درصد منابع بودجه به نفت وابسته است، وي بايد در نخستين گام علاوه بر تنظيم سند بودجه سال آينده نسبت به تامين کسري بودجه سال جاري نيز اقدام کرده و هماهنگ با دولت لايحه اصلاحيه بودجه را تدوين کند.

مأموريت ديگر علي کردان در معاونت برنامه‌‏ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهورتکميل تدوين برنامه پنجم توسعه است که دومين برنامه بر اساس سند چشم‌‏انداز توسعه بيست ساله محسوب مي‌‏شود.کردان در حال حاضر در سفر زیارتی حج هستند و پس از بازگشت از سفر حج راهی پاستور خواهند شد. علی کردان در گفتگویی تلفنی با بازتاب آنلاین گفت که پس از سفر حج تصمیم خواهم گرفت و اگر رییس جمهور احساس کند که بنده بتوانم به دولت کمک کنم با تمام توان در خدمت دولت خواهم بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.